Twój koszyk jest pusty.
Twój koszyk jest pusty.
Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.
Stosowane są, co do zasady, dwa rodzaje plików „cookies” – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika. Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.
Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.
Informacja dla serwisów sivel.pl, ankrowanie.pl, ankrowanie.com
Z dniem 25 maja 2018 r. zmieniły się obowiązujące przepisy z zakresu ochrony danych osobowych. Zależy nam na przejrzystości działań. Pragniemy dopełnić obowiązku informacyjnego i poinformować Państwa o tym, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Sivel Małgorzata Scheffs, ul. Bystrzycka 56 m34, 04-916 Warszawa
2. Osoba kontaktowa w sprawie ochrony danych osobowych jest Administrator danych osobowych z którym można skontaktować się na email: sivel@poczta.pl lub pisemnie na adres: Sivel Małgorzata Scheffs, ul. Bystrzycka 56 m34, 04-916 Warszawa
3. W jakim celu pobieramy i przetwarzamy Państwa dane?
• Wystawienie i przechowywanie faktur i dokumentów księgowych
• Realizacje wysyłek kurierskich
• Udzielanie odpowiedzi na zapytania z naszej strony internetowej czy zapytania mailowe
4. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:
• żądania dostępu do Państwa danych osobowych,
• żądania usunięcia Państwa danych osobowych,
• żądania zmiany Państwa danych osobowych,
• wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Jeżeli chcieliby Państwo skorzystać z możliwości zmiany lub usunięcia danych osobowych można skontaktować się pisemnie z Administratorem danych osobowych
5. Administrator dokłada wszelkich starań, pod względem technicznym i fizycznym, aby zapewnić bezpieczeństwo Państwa danych osobowych przed utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
6. Do czego używamy Państwa danych osobowych:
W celu realizacji dostaw kurierskich:
• imię i nazwisko
• dane adresowe (miejscowść, ulica, nr, kod pocztowy)
• adres email
• telefony kontaktowe
W celu wystawienia faktury
• imię i nazwisko, nazwa
• dane adresowe (miejscowść, ulica, nr, kod pocztowy)
• adres email do wysyłki dokumentu
• nip i nazwa przedsiębiorcy
W celu przygotowania na Państwa prośbę ofert
• imię i nazwisko, nazwa
• dane adresowe (miejscowść, ulica, nr, kod pocztowy)
• adres email do wysyłki dokumentu
• nip i nazwa przedsiębiorcy
7. Czego nie robimy:
• dane nie będą stosowane do automatycznego wysyłania emeil
• dane nie będą przetwarzane w formie profilowania
• dane nie będą stosowane do celów marketingowych
8. Kiedy Państwa dane są przechowywane, a kiedy nie:
• w przypadku zapytań przez formularz kontaktowy lub emaila Państwa dane nie są gromadzone, służą nam tylko do korespondencji
• w przypadku wystawienia dokumentu księgowego przez okres jaki wymaga tego prawo polskie - 5 lat
9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem umownym. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją ich niepodania będzie niemożność realizacji umów lub skontaktowania się przez formularz kontaktowy lub email